Şekil renkleri

Metin renkleri


Bizi Sosyal Medyada Takip Edin

YOKUŞ:BU BÜTÇEDE İŞÇİ,KÖYLÜ,MEMUR EMEKLİ,ESNAF YOK..

1 ay önce
14 izlenme
Favorilerime Ekle
Favorilerimden Çıkar
Lütfen bekleyiniz...
Geniş Ekran Dar Ekran
Reklam 20 saniye sonra kapanacak.
Reklam
Reklamı Geç

Mehmet Çatakçı
2023 Bütçe görüşmeleri TBMM Genel kurulunda devam ediyor
Bütçede İYİ Parti grubu adına söz alan Konya Milletvekili Fahrettin Yokuş Genel Kurulu hareketlendirdi.
Yokuş:”2023Yılı bütçesiyle ilgili düşüncelerimi söylemek istiyorum. Öncelikle şuradan başlayayım: 2023 yılı bütçesinde maalesef emekli yok.
– Asgari ücretli de yok, işçi zaten yok. Memur, o da yok; esnaf o da vallahi yok.
Çiftçi zaten çoktandır yok, besici de yok.
İstihdam da yok, atanamayan öğretmenler zaten yok, taşeron çalışanlara kadro da yok; EYT zaten yok, sürüncemede, devam ediyor; öğrenci de yok burada, öğrenci de yok; engelliler -zaten o hep unutuldu- onlar hiç yok; eğitim zaten yok biliyorsunuz, itiraf da ediyorlar; yatırım zaten hak getire, yatırım da yok biliyorsunuz.
Refah zaten çoktandır unutuldu, o da yok. Adalet mi? Nerede kaldı adalet? Adalet zaten sadece şu sıralarda kaldı, başka yerde adalet yok.
Şimdi, bu bütçede ne var? Yoklar, varlar bütçesi. Vallahi bol bol vergi var, vergi.
– Ne var başka? Bol bol israf var, israf. Başka ne var? İnanın ki Müslümanlar, bu bütçede nas yok, faiz var, faiz; Türkiye Cumhuriyeti bütçelerinin içinde rekor üstüne rekor kıran faiz bu bütçede var. Bu bütçede başka ne var? Vallahi yandaş var, yandaşlara peşkeşler. Her şey hazır, onlar her zaman var. Bu bütçede başka ne var? Talan var, yani ormanlık alanlar, zeytin alanları, yandaşlara ihaleler, bunlar zaten hep var. Başka ne var bu bütçede? Çok önemli şeyler var. 5’li çeteye garantili ödemeler, kıyaklar var her zaman olduğu gibi. Bu bütçede başka ne var? Kur korumalı mevduatla para babalarına var bu bütçe. Bak, varlar yoklar ama en önemlisi, bu bütçe saraya var, saraydakilere var ama halka bu bütçeden hiçbir şey yok.
Değerli milletvekilleri, tabii, bu varları yokları aslında siz de biliyorsunuz, bilmediğiniz bir şey var: Yirmi yıldır bu ülkeyi yönetiyorsunuz, elbette iyi şeyler de yaptınız, yaptığınız her iyi şey için vallahi alkış tutarız, hiçbir sorun yok ama yapmadıklarınız… Mesela, yahu, Allah aşkına, 2023’e şurada ramak kaldı, hani on bir yıl boyunca 2023 hedefi anlattınız hep beraber, yahu dut yemiş bülbüle döndünüz, 2023 hedefini anlatan bir tane ben AK PARTİ’li siyasetçi burada görmedim.
2023 ne oldu? 2023 hayalleriniz suya düşünce yeni bir şey uydurdunuz, dediniz ki: “2’nci yüzyıl.” Allah Allah, ya, kardeşim, siz 2023’te ne yaptınız da 2’nci yüzyılda ne yapacaksınız? Yapamayacaksınız. Yani Türkiye Yüzyılı…”dedi.

Reklam
Kullanıcı
Mustafa Doğan
Kanalda toplam 1612 adet video bulunuyor.
BU VİDEOYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
Yorum Yap

Bu konuya henüz bir yorum yapılmadı.